22 Temmuz 2015 Çarşamba

YİNE BİR MİM

                     Selamlar hepinize 
                     Sevgili Bahar beni mimlemiş. Daha önce de dediğim gibi normalde cevaplamıyorum mimleri fakat kıramıyacağım bir kaç kişi var tesadüf onlara denk geldi bu mim işi. İnşallah bu son olur.. Baharcım öpüyorum kocaman :))
            HAKKIMDAKİ 11 ŞEY ;
1-EN SEVMEDİĞİN ÖZELLİĞİN
    Fazla açık sözlü oluşum. Karşımdakinin kırılacağını da bilsem hissettiklerimi söylerim .
2-HAYALİNDEKİ MESLEK VE NEDENİ
     Hep modacı olmak istemiştim lisede ve üniversitede moda tasarımı okudum. Kendime modacı oldum ama olsun. Birşeyler tasarlamak oldum olası hoşuma gitmiştir.
3- NEDEN BLOG YAZMAYA BAŞLADIN?
     Hem arşiv hazırlamak amacıyla hem de okuldaki öğrendiğim bilgileri başkalarıyla paylaşmak için blog yazmaya başladım. Daha tam başarılı olamadım bu konuda ama inşallah çalışmaya devam.
4-SANA ŞANS GETİRDİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜN BİRŞEYİN VAR MI?
    Var oğluşum :))
5-DİYELİM Kİ PİYANGODAN YÜKLÜ BİR PARA ÇIKTI YAPACAĞIN ŞEYLER NELER OLURDU ?
     Bu tarz şans oyunları oynamıyor. Bir kaç kez ufak miktarlarda kazanmışlığım oldu fakat kazandığımın fazlasını kaybedince bana yaramadığını anladığın. Artık kazı kazan bile oynamıyorum ;))
6-MORALİN BOZUKKEN KENDİNİ ŞENLENDİRMEK İÇİN YAPTIĞIN BİR ŞEY VAR MI?
    Moralim bozuksa hasta olurum ben yaaa yatak döşek yatarım. 
7-EN ÇOK GÖRMEK İSTEDİĞİN ŞEHİR ÜLKE ?
    Ben önce kendi ülkemdeki yerleri görmek istiyorum. Çanakkale, assos ve Avşa Adası ilk önceliğim. Yurtdışında ise Yunanistan'ı çok merak ediyorum.
8-ISSIZ ADADA YANINIZA ALMAK İSTEDİĞİNİZ 3 ŞEY
    Eşim ve oğlumdan ayrılmayayın da gerisi  hiç önemli değil .
9-ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAKLAR LİSTENDEKİ 3 MADDE
    Öyle illa yapmalıyım dediğim şeyler yoktur. Zaten aklıma koyduysam yaparım uçuk fikirlere sahip değilim malesef.
10-BİR DALGA OLSAYDINIZ NEREYE VURMAK İSTERDİNİZ ?
      Bomboş bir sahile..
11-BİR UÇURUMUN KENARINDASINIZ VE ATLAYACAKSINIZ, AKLINIZA O AN NE GELİR?
      Ben yüksekten çok korkarım bırak atlamayı yakalşamam bile ..
       

      Ben de cevaplamak isteyen herkesi davet ediyorum...
    

6 yorum:

  1. Yukseklik korkusu bende de var!! Daha okurken gozum korkuyor birde atlamayi dusunduruyorlar bak sennnn :))
    Mim'lenmek kadrin oldu senin Aycan:) Kurtulusun yok gibi gozukuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa dimi ben kenara bile yaklaşamam atlamaktan bahsediyorlar bir de :))) Evet arka arkaya oldu ;)

      Sil
  2. :) teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. etkinlikteki her model kendi arasında şahane oldu ellerinize emeğinize sağlık ...bana uğramak istermisiniz :)
    http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...