1 Şubat 2014 Cumartesi

BURSA GANİMETLERİ

                     Merhabalar;
                      Bursa gezimiz sona erdi ve artık evimizdeyiz. Anneanne , teyze, dayı kim varsa ziyaret edildi ve hasta bile olundu. Dün akşamdam beri oğluşumun ateşini düşüremiyoruz. Biraz uyudu da ben kendimi bilgisayarın başına attım. 
                      Benim için bereketli bir gezi oldu. Kumaş ve takı alışverişinde bir ara kendimi kaybettim ve kardeşim daha fazla almama fırsat vermeden yeter artık deyip beni mağazanın dışına çıkardı :))
                       Bursa'daki kumaş alışverişinde sağolsun Nebihan Hanım'ın tarif ettiği yerlerden yaptık.Gelelim kumaşlara....

                        Aldığım hemen hemen her kumaşın projesi hazır. En üstteki siyah deri ve onun altındaki siyah penye kardeşime bluz olacak. Alttaki yünlü bir kumaş ve halka şeklinde deri ,kadife ve tülden aplike desenleri var. bu da bana ceket olacak.


                               Bu ikisi penye üstteki biraz trikoyada kaçıyor ve yumuşacıklar. İkiside bluz olabilir yada üstteki elbise.


                                  Üstteki mavi elbise, onun altındaki triko deriyle birlikte çalışacağım bir bluz ve alttaki dantelli penye yine kardeşime bluz olacak. Penye ve trikoyu buralarda bulamadığım için daha çok onlardan aldım. Aslında dediğim gibi daha çok alacaktım ama kardeşim tuttu beni :))


                                 Veeee takılar... Hep böyle altın rengi bol zincirli bir kolye istiyordum ama bulamıyordum. Bursa Beşevler'de Perşembe günü sosyete pazarı kuruluyor. Oaraya gitmesem olurmu olmaaazzzz...Gittim ve bunları aldım.


                                  Bu yüzüğüde kardeşim aldı. Koton'dan. Tam paranın dibini görmüşken bu yüzüğü gördüm ve çok beğendim oda hem bana hemde kendine aldı. Çok teşekkür ediyorum onada :))

                                Hepinize mutlu hafta sonları :)))

18 yorum:

  1. Çok sevindim bulmana :) Kumaşçıların karşısındaki takıcıya ben de uğramadan edemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nebihan Hanım sayenizde ve tabiki kardeşiminde sayesinde bulabildim evet takıcılar muhteşem :))

      Sil
  2. Ne güzel yapmışın hem ziyaret hem ticaret misali :) aldıkların çok güzel bekliyoruz bakalım ne güzellikler çıkacak bu ganimetlerden.Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende çok heyecanlıyım :))

      Sil
  3. Aldıklarınız çok güzel Ayan Hanım ne güzel aldıklarınızı tasarlayıp almışsınız bende Bursa'da idim ama hiç ne yapacağımı bilmeden birsürü kumaş almışım:)) Taki kızkardeşim beni durdurana kadar iyiki kardeşlerimiz var:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyiki onlar var. Sizin aldıklarınızda eminim güzeldir ve çok güzel şeyler çıkar :))

      Sil
  4. Çok güzeller. Yüzüğüne de bayıldım. Hepsi de hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende yüzüğe bayıldım :))

      Sil
  5. Yüzük çok havalı güle güle kullanın:) Kumaşları da merakla bekliyorum hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bakalım bir heves aldık neler olacak :))

      Sil
  6. ohh yaaa herkes kumaşçılara gitmiş bu haftaaa :) bende istiyoruuummm. Çok güzel şeyler almışsın Aycancım eminim güzel şeyler çıkacak bunlardan ortaya. :))) yavruya da geçmişler olsun havalar çok fena dikkat etmek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlum adına teşekkür ederim. Bende merak ediyorum nasıl olacaklar diye:)))

      Sil
  7. oh malzemeler hazır gelsin dikiş perisi :) bu arada oğluşuna çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peri daha ugramadi Bahar Hanım bakalım nasıl olacak:)))

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta yamuk oluyor ama sonra el alıştıkça düzeliyor. Bence sen makinadan değil o senden korksun :)))

      Sil
  9. Çok güzel şeyler almışsınız. Ben de yazları Erdek'e giderken Bursa'dan geçiyorum ama kumaş nereden alınır hiç bilmiyorum. Nerede ucuz kumaşçılar var tarif eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'da Heykel'de tam meydanda bir atlı heykel var. Tabii yanlış hatırlamıyorsam onun arkasında Tan Dershanesi var. Onun civarında bir kumaşçı var. Birde tam aksi yönde karşı tarafta Vakıfbank'ın arasından girince 3-4 tane daha var. Bende başkasından öğrendimde gittim. Ama çok ucuzlar ve harika şeyler var. Fırsatınız varsa bir uğrayın derim :))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...