24 Temmuz 2013 Çarşamba

BEYAZ BADİ

                         Hepinize merhaba;
                          En son okulda penye kumaş dikmiştim. Buda 11-12 sene önceydi. Malum buralarda penye bulamıyorum. Canım annecim Bursa'dan bana kırık beyaz bir penye gönderdi. Bende badi yapayım dedim. 


                               Aslında yuvarlak yakalı olacaktı. Ama ben yakayı fazla oyduğum için bant çevirmek zorunda kaldım. Biraz kapansın istedim. Fakat başarılı olamadım. Bu sefer V yaka yapmak zorunda kaldım. Tabi arkası da V oldu.



                               Hiç düz birşey giymedim. Ya baskısı vardı yada pulu taşı böceği. Hal böyle olunca küçük çiçeklerden alıp yaka çevresine diktim.



                                         Aslında niyetim farklıydı tül yada şifon süsleme yapacaktım çevresine. Spor bir havası olunca küçük çiçekler koymak zorunda kaldım. Neyse bu da güzel oldu bence.
                             Fotğraflar net çıkmadı kusura bakmayın artık. Beyazı çekerken parlama oluyor. Eeeee siz ne düşünüyorsunuz bakalım? Mutlu kalın :)

10 yorum:

  1. Güzel oluş bence. Sorunlu kısımları da halletmişsin. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Yelda Hanım :)

    YanıtlaSil
  3. Aycan hanım v yakayı nasıl yapıyorsunuz ben birtürlü yapamadım anlatırsanız sevinirim :)LÜTFEN :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu aslında V olarak kesmedim. Yaka çok oyuk olunca kenarına şerit geçmek istedim. Ama açıklığı kapanmadı. Bende ön ortasını işaretledim. Ortadan ikiye katladım yani ön parçayı. Şeridin yakaya dikildiği yerden boyuna doğru gelen kısmına doğru küçük bir üçgen olacak şekilde iğneledim ve ordan diktim. Üçgeni biraz derin yaptım. Bu kadar umarım anlatabilmişimdir. Eğer çok karışık geldiyse fotoğraflada anlatabilirim. Söylemeniz yeter :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim diktiğinin badiyi inceleyince çözdüm işi ama baya zorlandım :)) nihayet bitirdim canım sağol :))

      Sil
    3. Rica ederim ne demek. Bende senin bluza baktım çok başarılı olmuş eline sağlık.

      Sil
  4. selam takipe aldim sizi,,blogunuz guzelmis,sizi de bekliycem rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bence süper olmuş Aycan'cım :) güle güle giy


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...