24 Haziran 2013 Pazartesi

GEZİ NOTLARI !

              Merhabalar;
              Uzun zamandır post hazırlayamıyorum. Çünkü geziyorum ve hiç birşey dikemedim. Kışın evde kapalı kalmanın acısını çıkarıyoruz. Size 10 gündür sürekli gidip geldiğim İzmir'in güzel ilçesi Dikili'nin muhteşem bir yeri olan PİSA Plajını göstemek istedim. Her gittiğimde fotoğraf çekicem diyorum ama sohbet, deniz, çocuklar derken fırsat bulamıyorum. Artık kısmet bugüneymiş. Yine bile fazla fotoğraf çekemedim. Hadi biraz fotoğraflara göz atalım.


                       Şu denizin temizliğine bakar mısınız. çok güzel görünüyor değil mi ?



                         Masmavi bir deniz ve bembeyaz kumlar. Karşı taraf Yunanistan'ın Midilli Adası ... Bu resmi yukarıdan çektim. Plajın üst kısmı zeytinlik aşağısı deniz. Yeşilin ve mavinin birleştiği bir yer. 



                           Biz burayı çok seviyoruz. İlk götürdüğümüz her arkadaşımızda çok beğenir ve başka hiçbir yerde denize girmez bir daha. Çünkü çok temiz. 



                          Buda Pisa'da gün batımı. Çok hoş değil mi?



                          Biz çok eğlendik. Eğer yolunuz düşerse bir uğrayın derim. Çünkü her güzel yer gibi burasıda satılmış. Yani bu sene son eğlence.... Seneye burada bir otel yükselecek. O ağaçları kesip bu güzelliği katletmek nasıl içlerine sığıyorsa tabiii... Neyse Dikili Bademli Köyü'nün biraz ilerisinde burası. Tatile çıkacaklara duyurulur :) Herkese mutlu, huzurlu günler dilerim. görüşmek üzere...

9 yorum:

  1. Aycan hanımm siz nerede yaşıyorsunuz yanılmıyorsam Ayvalığa yakınsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yasemin Hanım ben Bergama'da yaşıyorum. Ama eşim Sarımsaklı'dan sık sık Ayvalık ve Sarımsaklı'ya geliyoruz. Hala amca ve halaları oradalar :)

      Sil
  2. Nereyi satmadılarki yazık.. Yazık güzel ülkemin güzel doğasına yazık... Kimbilir hangi zenginler girebilecek artık oralara, yakında göremeyiz oranın yüzünü de... Bu yıl fırsatım olsa o taraflara gitmek istedrim harika görünüyor gerçektende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence mutlaka görmelisin :) Hatta gel ben gezdireyim :)

      Sil
  3. Merhabalar,
    Deniz gerçekten muhteşem görünüyor. Suyu nasıldır, ılık, sıcak, soğuk, buz gibi ???
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikili'nin suyu her zaman aynı değil. Rüzgara bağlı geçen sene soğuktu ondan önceki sene ılıktı :))

      Sil
    2. Peki, teşekkürler. Şansımızı deneyelim o zaman :)

      Sil
    3. Bencede denemeye değer :))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...